Wymiana paska rozrządu

Zadaniem układu rozrządu jest sterowanie urządzeniami, które mają na celu doprowadzenie ładunku do silnika i usunięcie z nich spalin.

Rozrząd może być:

zaworowy – sterowanie zaworami ssącymi i wydechowymi – momentem i czasem otwarcia.
tulejowy, gdzie tuleja przesuwno-obrotowa otwiera i zamyka zawory ssące i wydechowe.


tłokowy (szczelinowy) – tłok otwiera i zamyka okna (szczeliny) do kanałów: ssących, przelotowych i wydechowych.
sterowany przepustnicą obrotową która otwiera i zamyka okna dolotowe dla ładunku (mieszanki).
rozrząd mieszany (tłokowo-zaworowy) – np. ładunek do silnika odbywa się oknami (szczelinami) w DMP, a spaliny są usuwane przez układ zaworów w głowicy (większość silników wodzikowych, niektóre silniki rotacyjne)
Dwa pierwsze są stosowane w silniku czterosuwowym, trzy pozostałe w silniku dwusuwowym.

Źródło : Wikipedia.

Uniknij awarii silnika ! Zadzwoń do nas aby umówić się na wymianę paska rozrządu tylko teraz atrakcyjna cena : 3900 zł + vat ! Stosujemy tylko i wyłącznie oryginalne części znanych producentów, nie ryzykuj tanimi zamiennikami !

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *